2012. október 27., szombat

Mit jelentett az az érzés, hogy szánalmas vagyok?

A ma délelőtti meditációmnál érdekes dolog történt. Ahogy becsuktam a szememet felidéztem a falamat. Ott volt még, de nagyon messze a bal oldalamon, és nem is volt olyan sűrű. Ahogy ránéztem hirtelen bevillant valami! Rájöttem, hogy mi volt a fal - azaz a "szánalmas vagyok" érzés valódi feladata!!! Mindig akkor tört rám, amikor nem voltam hiteles!! Amikor másnak akartam magam mutatni, mint amilyen valójában vagyok!! És nem csak mutatni, HANEM másmilyen is akartam lenni!!! Lazább, erősebb, magabiztosabb, sikeresebb, bizakodóbb, bátrabb!!! DE NEM VOLTAM AZ!!! És ahelyett, hogy ezt beismertem volna magamnak és dolgoztam volna azon, hogy jobban közelítsek az ideáljaimhoz, megpróbáltam eljátszani másoknak, de MAGAMNAK IS!! Főleg magamnak...Néha sikerült, de bizony sokszor volt, hogy amikor hazatértem valahonnan, ahol különösen bizonyítani akartam, fájt a fejem, és az arcizmaim izomlázasak lettek a görcsös, magamra erőltetett mosolygástól...

Fúúúúú!!! Na, ilyenkor kezdett rámtörni a "szánalmas vagyok" érzés, és én annyira féltem ettől - mert titokban hittem benne - hogy iszonyodva ellöktem magamtól, és kétségbeesetten kerestem a bizonyítékokat, hogy miért is vagyok szuperklassz...

Jaj, Istenem, ha beismertem volna a gyengeségemet és a sebezhetőségemet, mennyivel könnyebb lett volna!!! Miért hisszük azt, hogy tökéletesnek kell lennünk. Hányszor játszottam el -főleg férfiaknak- a megértő, megbocsátó nőt! Mi lett volna, ha azt mondom: Figyi, ez most fáj...Igaz, hogy éppen azt gyakorlom, hogy laza, megértő, és megbocsátó nő legyek, de ez most nem megy...Az az igazság, hogy pokoli dühös vagyok, összezavarodott és csalódott...

Miért nem mondtam ezt???
Azt hiszem büszkeség és önvédelem...

Pedig ha belegondolok, hitelesnek lenni sokkal kevésbé szánalmas...A megjátszás, az állandó rejtőzködés, önigazolás és önvédelem tényleg szánalmas látvány kívülről, ráadásuk belülről roppant fájdalmas is. Hisz miért van szükség mindezekre? Azért, mert belül silánynak és értéktelennek tartjuk magunkat....

Nagyon felszabadító volt minderre rájönni!!!!

Utána már egész nap megerősítéseket ismételgettem:

Megengedem magamnak, hogy befogadjam életembe a legnagyobb bőségnek és csodálatos történéseknek azt a lehetőségét, amit a teremtő nekem adományoz. Befogadom magamért, a családomért, a gyerekeimért és az egész emberiségért. (Ez az Agykontrollos Gazdagság cd-n van rajta, csak egy kicsit kibővítettem :))

Meg azt mondogattam: Köszönöm, Köszönöm! Képes vagyok használni a Teremtő erőmet. Könnyedén és természetesen használom a Teremtő erőmet!!!

NEM ÉREZTEM ELLENÁLLÁST!!! SIKERÜLT AZ ELENGEDÉS, KITISZTÍTOTTAM EGY MINTÁT, AMI VISSZAFOGOTT!! HURRÁ!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése