2012. november 15., csütörtök

11-12. nap: Elhiszed?

Elhiszed, hogy csodálatos vagy?
Elhiszed, hogy megérdemelsz minden jót az élettől?
Elhiszed, hogy a legjobbat érdemled?
Elhiszed, hogyha igazán bíznál az életben, akkor elhozná Neked azt, amit a legjobban szeretnél - könnyedén és erőfeszítés nélkül?
Elhiszed, hogy nem kell küzdened?
Elhiszed, hogy csak a szeretet létezik?
Elhiszed, hogy sohasem hibáztál?
Elhiszed, hogy nincs bűn?
Elhiszed, hogy szerethető vagy?
Elhiszed, hogy feltétel nélkül szeretnek?
Elhiszed, hogy olyan fontos része vagy a mindenségnek, hogy nélküled hatalmas űr maradna, amit mindenki megérez?
Elhiszed, hogy hatalmasabb, erősebb, gyönyörűbb és értékesebb vagy, mint amit valaha is gondoltál?
Elhiszed, hogy minden érted van és nem ellened?
Elhiszed, hogy nincs halál?

1 megjegyzés:

  1. Ennyi kérdést egyszerre ne tegyél föl, mert nem tudom megválaszolni.A válaszaim vegyesek. Ahogy így olvaslak egyre érdekesebb vagy, rossz szó, inkább érett gondolkodásúnak mondanálak, mert ahogy kiveszem a dolgokat, kisbaba, új otthon, elég fiatal vagy. Én is az vagyok, belül, és sokkal több tapasztalattal.Ezt az teszi, hogy régebben jöttem a világra, és többet átéltem, tehát több alkalmam volt, leszűrni bizonyos dolgokat.Ez ugyan nem jelent semmit, abban az értelemben, hogy okosabb, érettebb,tapasztaltabb vagyok. Különben is az, hogy tapasztalat, elég hülye szó, mert a tapasztalat, egy bizonyos dologra vonatkozik, a világ viszont mindig változik. Tehát nagyon sokat nem tudok én sem. Az is igaz, hogy tudni, elég sokat tudok,mindenfélét, összeszedett lexikális dolgok, érzések is, hiszen a történések érzéseket váltanak ki az emberből. Mostanában egyre jobban úgy érzem, hogy nagyon kevés az, amit tudok. Lehet,hogy igaz a mondás, minnél többet megtud valaki, annál butábbnak érzi magát!? És akkor jön az, hogy még ezt, még azt, s lassan az éjszaka is elmúlik. Túl sokat "lelkizek", de muszáj, hiszen mindennek az alapja a lélekben rejtőzik. Én ezt hiszem. Roppant kíváncsivá tesznek a világ dolgai, ez valami szörnyű kényszer nálam, de álságos,mert tisztában vagyok azzal, hogy úgysem tudok meg mindent. Vagy tán azért mert tudom, hogy már késő? Megtudni mindent, mindenről? Végül is ez lehetetlen! Visszatérve, sok kérdést tettél föl, s most gondolkodhatok! Mert ilyen vagyok, ha nem vagyok biztos valamiben,rág, és gondolkodásra késztet. Ahelyett ahogy más tenné! Egyszerűen máshová megy! Mármint a gépen. Megint totál magamba bonyolódtam. Megvallom igen sok bajom van magammal.Most abbahagyom, hiszen nem levél ez, pusztán megjegyzés, még jó, hogy idenéztem. Szóval visszatérek még, és fogok válaszolni, persze, csak ha érdekel.Még annyit, nagyon okos kislány vagy! Szerintem!Légy büszke magadra! No szia Buba

    VálaszTörlés