2012. november 19., hétfő

14-15-16 nap Üzletasszony leszek :)

Sok minden történt az elmúlt napokban, de volt egy központi téma.
Bújtam az internetet, gondolkodtam, viaskodtam magammal. Kutattam.Információt kerestem.

Tépelődtem...

Elárulom miről: több MLM-üzletben is voltam régebben. Tudom miről szól, ismerem a buktatóit - de az előnyeit is :)

És akárki akármit is mond, bizony lehet vele keresni. Sokat. Viszont a híresztelésekkel ellentétben dolgozni is kell. Sokat. De ha a cég stabil, akkor a jövedelem biztos. Nekem úgysem lesz nyugdíjam ez fix. Valami megoldás kell és ez elég kézenfekvő. De ott van, hogy rengeteget buktam már, tehát a félelem az utamba áll(t). Most viszont döntöttem! Újra belevágok!! Kiválasztottam azt a céget, ami számomra a legszimpatikusabb. Nem írom le, mert ez nem a reklám helye. Megveszem a fogyi-cuccukat, és belevágok. Ha lefogyok én leszek az élő reklám. Összehasonlítottam az árakat, nem drágább, mint a bolti, úgyhogy rendben van!!

De ez egy dolog. A nagy pénz nyilvánvalóan a csapatépítés. Viszont nagyon sok visszautasítást kaptam már, sok nemet. Megmondom őszintén: félek belevágni...kurvára!!!!

Muszáj átlépnem az árnyékomat. Ha nem kockáztatok nem is nyerek :)
Ráadásul  olyan céget választottam, amit mindenki szeret :)))
Mindig is irigyeltem azokat az embereket, akik jók voltak az MLM-ben.

Szóval belevágok!!!
Itt nem fogom reklámozni amit csinálok. Ez a blog másról szól.

De ha valakit érdekel kereshet priviben :)))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése