2012. november 22., csütörtök

17 -18-19.nap: Még mindig tart!

Még mindig tart a kreatív ötletek hatalmas áramlása!!
Tegnap annyi ötletem támadt, hogy egész nap hol ebbe, hol abba kaptam bele, teljesen elfeledkezve magamról. Olyan sok mindent akartam egyszerre csinálni, hogy elborított a teendők hada. Nem figyeltem eléggé a kislányomra sem - pedig nyilvánvalóan ő az első. Mondjuk baj nem lett belőle, eljátszott szépen egyedül, csak én maradtam le róla, hogy figyeljem milyen csodálatos kis lény!! Nem ő veszített, hanem én!!

Épp ezért este, amikor elaludt, leültem és listába szedtem a teendőimet. Felállítottam egy fontossági sorrendet. Megállapodtam magammal, hogy nem kell mindent feltétlenül két nap alatt megcsinálnom - adok magamnak időt.

És még egy fontos: HA HÁROM NAP/HÉT/HÓNAP MÚLVA NINCS EREDMÉNY NEM HAGYOM ABBA!!!
Ez egy nagy lecke nekem!! Ha valami nem hoz gyorsan eredményt, akkor hajlamos vagyok azt gondolni: ez biztos nem az én utam, keressünk mást!
Krónikus újrakezdő vagyok, de erre most figyelni fogok!! Megacélosítom a kitartásomat!!!

Azokat a feladatokat, amiket előirányoztam magamnak, ráérek megcsinálni! Akár hónapokat is adhatok magamnak!!

Tudatosan figyelek az örömre, tudatosan a jelenlétre, és akkor stressz nélkül, lépésről-lépésre haladhatok! Végül is önmagamon kívül senki sem hajt :)

1 megjegyzés:

  1. Tegnap rengeteget olvastalak. Tetszettél. Mármint az írásaid. Azonban elfelejtettem a blogod címét, csak így jegyeztelek meg, hogy istennő tanonc, és csak kerestem, kerestem, már csaknem a gépet bontottam szét. Több órám elment, így most itt kell hagyjalak! Pedig nagyon maradnék, még nem olvastam mindent végig! Nem baj majd jövök, már tudom a "lakóhelyed" Termtéstani Tanszék. Nagyon jó!!! Én is írok blogot-kat PrimulaImola blogspot.com /lelkizős/ , és természetvédős vagy valami ilyesmi, : Me fog halni a Föld? selyemmajomblogspot.com Ha arra jársz Köszi! Kíváncsi vagyok a véleményedre!!! Szia Buba

    VálaszTörlés