2012. november 5., hétfő

2. nap, Hála

A mai nap nagyom jól indult. eddig még nem írtam róla, de az álmom óta belekezdtem a fogyókúrába is. Eddig nagyon jól haladok, szétválasztó étrendet alkalmazok és még nem csábultam el :)

Nekiálltam tornászni is, egyenlőre Callanteticsset valamint strechinget. Kicsit megerősödöm és lazulok, ekkora súllyal még nem merek elkezdeni keményebb tornát! Bár aki a Callaneticsset csinálta már, az tudja, hogy annak ellenére, hogy könnyűnek látszik, bizony egyáltalán nem az!

Mindez azért is megy ilyen könnyen, mert nagyon igyekszem kedves lenni magamhoz!

Tegnap este elkezdtem olvasni Rhonda Byrne Varázslat c. könyvét, ami a háláról szól. A múltkor leírtam mit gondolok a megbocsátásról. Jól elvagyok vele, nem okoz gondot :)

Ezzel a hála-dologgal nem így áll a helyzet. Sosem tudtam vele igazán megbarátkozni. Mindig úgy éreztem, hogy a hála az olyasmi, hogy előtte rosszul voltam, most már jobban vagyok, úgyhogy hála...
Hiába mondják, hogy ez kell ahhoz, hogy a teremtésem működjön valahogy...nekem nem szimpatikus egy olyan Mindenség, aki feltétlen hálálkodást vár el tőlem. Emberben sem szimpi az, aki állandóan felemlegeti, hogy mennyi mindent tesz értem, csakhogy ne felejtsek el hálás lenni...Az ilyentől inkább nem szeretek kapni semmit.

Az meg, hogy a hálámmal lekenyerezem a Mindenséget, és akkor kapok elég stréber dolognak tűnt előttem.

De mostanra már rájöttem, hogy nem a Mindenségnek van szüksége a hálámra, hanem NEKEM!!
Hiszen ha hálás vagyok az azt jelenti, hogy örülök az Életnek, örülök, hogy vagyok és jól érzem magam a bőrömben. Nincs bennem elégedetlenség (hű, ez nehéz!!), és becsülök mindent a teremtésben!

Úgyhogy most jött el az ideje, hogy a hálával is dolgozzam!! Remekül megfér ez a szeretet-programommal és a lakás és fogyás-projekttel.

Ma reggel összeírtam 10 dolgot, amiért hálás vagyok. Könnyen ment és jól esett! Ezt így kell csinálnom az elkövetkezendő napokban is, minden áldott nap. Nem rossz ezzel indítani a napot!

Hálás vagyok, hogy elkezdtem foglalkozni a hálával :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése