2012. november 1., csütörtök

Cselekvési terv és az esélytelenek nyugalma

Tegnap elég sűrű napunk volt, ügyeket intéztem. De arra volt időm, hogy összeállítsak egy "cselekvési tervet" az anyagi bőség megteremtésére. Eddig is csináltam ezeket a dolgokat persze, de ötletszerűbben. Most így leírva hivatalosabb formát öltött. :)

1. Először is naponta legalább egyszer meghallgatom a Gazdagság cd-t

2. vizualizációs gyakorlat (Agykontrollosoknak: programozás)

3. kikopogtatni a következő korlátozó hiedelmeket: "nem érdemlem meg", "nem kaphatok", és "úgysem lesz belőle semmi"

4.tudatosítani a bőséget, odafigyelni a bőségre

Úgy gondoltam először a bőség-témán dolgozom, utána jöhet a fogyás. Nem akartam elaprózni magam :)

...Hát nagyon úgy néz ki, hogy az Univerzum nem ezt gondolja és ezt elég egyértelműen a tudtomra is adta: egy álom formájában.
Van egy német énekes fiú, aki nekem nagyon tetszik. Azt álmodtam, hogy a koncertjükön vagyok. Magára a koncertre nem emlékszem, csak arra, hogy már vége és sétálok haza. Egyszer csak megláttam pár rajongót, ahogy egy kapualjban beszélgettek a zenekar tagjaival. Tudtam, hogy mindjárt ki fog jönni Ő is...Ettől kicsit szaporább lett a pulzusom :))) Rámtört az a bizonyos rég nem érzett bizsergető, izgi érzés amikor...naaa, tudod miről beszélek :)))))
Aztán hirtelen eszembe jutott: hiszen én már kövér vagyok!!

...És teljesen megnyugodtam, és léleknyugalommal odasétáltam autogrammot kérni!!!

Felébredtem...Hú, a mindenit, hát ehhez aztán nem kell Freud-nak lenni!!!
Hiába élvezetes az a bizonyos "izgi és bizsergető" érzés, bizony sokszor lett a vége méltatlan és megalázó helyzet és elutasítás. Méghozzá érthetetlen módon - legalábbis akkoriban nem értettem, sőt sokszor maguk a szóban forgó úriemberek sem, hogy miért is utasítanak el tulajdonképpen.

Én már tudom: hiába volt látszólag minden rendben, az elfojtott öngyűlöletem, bizonytalanságom szeretet és elfogadáskoldusságom kisugárzott. Nyilvánvaló, hogy egy olyan embert, aki nem szereti önmagát nagyon nehéz szeretni. El kellet, hogy utasítsanak, mert én is elutasítottam önmagamat...

De hiába döbbentem rá, hogy ez így van, hiába tudatosítottam! Belül az ÉRZELMEK SZINTJÉN még mindig féltem...Ezért NEM ELÉG AZ ANALÍZIS, NEM ELÉG TUDNI, HOGY MI A BAJ!!!

EL KELL VÉGEZNI AZ ÉRZELMI FELSZABADÍTÓ MUNKÁT!!

Különben a testben mutatkozik meg! És kedves nőtársaim  senkinek ne legyenek illúziói! A tudatalatti nagyon-nagyon sokszor erősebb, mint tudatos, tehát ilyen belső hozzáállással majdhogynem lehetetlen lefogyni, vagy ha sikerül is, az ember pillanatok alatt visszaszedi!!!

Hiszen a hájréteg megvéd! Az ember lánya az esélytelenek nyugalmával jár-kel, nincs izgalom és bizsergés, de nincs visszautasítottság és megalázottság sem!! Tulajdonképpen sokkal nyugodtabb és békésebb vagyok, teljesen kiiktatódott egy stressz-faktor az életemből!!

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy mindenki a pasik távoltartása miatt növeszt maga köré hájpáncélt, de szerintem nem árt figyelembe venni ezt a szempontot is. Legalábbis az én készséges és együttműködő tudatalattim ezt üzente nekem egy álmon keresztül. Ráadásul a minta megérett a tisztításra, hiszen ezért tudatosult. Még nem tudom hogyan fogom végrehajtani, de nemsokára kiókumulálom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése