2012. november 9., péntek

6.nap: A karma mit akar ma?

Elnézést, ha idétlen a szóvicc, de nem tudtam kihagyni, ráadásul tényleg fedi a ma történteket.

Úgy kezdődött, hogy olvastam egy cikket Müller Pétertől a karmáról. Aztán beszéltem egy barátnőmmel, aki nemrég költözött el és kineziológiát tanul. Azt a fajtát, ami előző életeket is old. El nem tudom képzelni, hogy ezt hogyan csinálja, de megbeszéltük, hogy nemsokára csinál nekem is egy oldást. (Mellesleg, amióta csinálom a szeretet-kihívást sorra bukkannak fel a régi barátaim!! Ez nagyon jó!!!)

Azt hittem ezzel le van tudva ez a karma dolog - majd oldunk ha itt a barátnőm. De mit ad isten, még kétszer belefutottam egy nap leforgása alatt valami karmás-dologba. Na, ez a szinkronicitás-áradat már meglepett!

Mit jelenthet ez?-morfondíroztam babasétáltatás közben. -Én nem tudom hogyan kell karmát oldani. Illetve dehogy nem tudom, hisz minden nap tulajdonképpen egy karma-oldás, de tudatosan, feladatszerűen még nem csináltam...Bár ha leegyszerűsítve belegondolok: mit is jelent a karma? Hogy olyat tettem (vagy gondoltam), ami most visszaszáll rám. Problematikus. Mondjuk, mint hogy nincs saját lakásom. Ez mitől lehet? Hát...valószínüleg attól, hogy valamikor elvettem mások otthonát, földönfutóvá tettem őket. Ez kínos, de meglehet...Akkor tulajdonképpen hasonló a dolgom, mint a családállításban: elismerni a fájdalmukat és bocsánatot kérni. Sőt, ha már családállítás: lehet, hogy valamelyik ősöm is csinált hasonlót, úgyhogy biztos ami biztos az ő nevében is elnézést kérek. meg mivel idő nincs, ezért a jövőbeli és párhuzamos életeket is beleveszem...ártani nem árthat :)

Ezek után teli lendülettel hazaértünk. A medi elkezdéséig meg kellet várnom amíg elalszik a kislányom.

nekikezdtem Laborszintre mentem (agykontrollosok tudják mi ez) és hívtam a segítőimet. Egy hatalmas rétre mentünk. Megálltam a segítőimmel szemben és szólítottam egykori önmagamat, vagy őseimet, vagy párhuzamos életeimet stb, akik előidézték ezt a karmát. A jobb oldalamon lett egy kb 30 fős csoport. Oké. Most megkértem, hogy jöjjenek azok, akiket bántottam, akik áldozatok. Ekkor érdekes dolog történt. A bal oldalon megjelent kb 8-10 kékes fényű alak - viszont mögöttük egy irdatlan sokaság Több millióan!! Hűha!!!

Odamentem a saját "tettes" csoportomhoz és eléjük álltam. Ránéztem az áldozatokra, és elmondtam nekik, hogyha valamikor elvettem tőlük az otthonukat és földönfutóvá tettem őket, akkor bocsássanak meg! Tudom, mit élnek át, hisz épp most tapasztalom! Úgy éreztem rendben ment! És akkor az áldozataim közül a 8-10 kékes fényű megfordult. Hirtelen rájöttem mi történik!! Ők az én áldozataim ugyan, de én azért tudtam velük ezt megcsinálni, mert az én áldozataim egykor tettesek voltak. És most megfordultak, hogy ugyanúgy ahogy én tőlük, ők is bocsánatot kértek azoktól akiket bántottak! Majd azok is megfordultak, és azok is....

Hú, azért volt ott ez a rengeteg lélek, mert mindenki tettes és áldozat volt egyszerre!! Mégegyszer hűha!!! Micsoda megbocsátás-áradatot indítottam el!!!

Aztán az én kék lelkeim közelebb jöttek és megfogták a kezem. Kört alkottunk és körénk gyűlt a rengeteg többi lélek.Energiát kezdtek sugározni a kör középpontja felé, és ott egy hologram-szerű képben megláttam magamat, ahogy egy ajtó előtt állok kulccsal a kezemben. Rájöttem, hogy az otthonom ajtaja előtt állok, hisz ez a rengeteg lélek most mind épp azon van, hogy segítsen nekem a célom megvalósításában!!

Fantasztikus érzés volt!!! 
Tudtam, hogy valóra KELL VÁLNIA!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése