2012. november 4., vasárnap

A Kihívás első napja: beindultak az ellenerők!!

Találtam egy isteni videót (lásd lenn), amelyben szó esik egy 30 napos kihívásról.
Reggel megnéztem és úgy döntöttem belevágok!!

Ha már lúd, legyen kövér!!!

Hát, meg is lett az eredménye azt mondhatom!! Egész nap olyan bosszantó és szörnyű dolgokkal találtam magam szembe, hogy mostanra teljesen kipurcantam! Hallottam már arról, hogyha elkezdesz valamin dolgozni magadon, akkor ami először megjelenik az életedben az az adott dolog ELLENKEZŐJE! Tehát ha valaki elkezd dolgozni a bőségen, akkor először el fog veszíteni egy kis pénzt, vagy kap egy nagy számlát. Ha türelmesebb szeretnél lenni, akkor biztosan kifogod a leghosszabb sorokat a pénztárnál vagy órákat ülhetsz a dugóban.

Mert ugyebár hogyan is tudnál fejlődni ha nem vagy kihívások elé állítva?

Úgy látszik nekem most nagy lehet az elszántságom és valaki nagyon segít nekem odafennt, hogy ne legyen hiányom kihívásokban :)

Nem akarom itt most felsorolni a bosszúságaimat, legyen elég annyi, hogy a legenyhébb az volt, amikor egy zsúfolt bevásárlóközpontból kifelé jövet az ajtóban verekedett két...khm...szóval etnikai kisebbséghez tartozó gyerek. A nagyobbik földre szorította a kisebbiket. Nem tudtam elmenni tőlük a babakocsival, le kellett lassítanom. A kisebb erre felugrott a földről, és visszavágás gyanánt hatalmasat köpött a nagyobb gyerek felé, aki oldalt állt mellettem, és fürgén odébbugrott. Én láttam a felém repülő hatalmas köpetet, de a babakocsi miatt nem tudtam ugrani, úgyhogy az egész a hajamon és a kabátomon landolt...Hát mit ne mondjak az első gondolatomat le sem merem írni, szerintem ezért demokráciában börtön jár...Minden voltam, csak szeretetteljes nem!! Ráadásul ott bagózott a két gyerek mellett két nő, rikító ruhába, sminkbe, november elejére fittyet hányva magas sarkú papucsban. Lehet, hogy az anyák voltak, mindenesetre egy szót nem szóltak a gyerekekre! Szóval elgondolkodtam, hogy vajon "ezek" miért engednek meg maguknak mindent, hol van ilyenkor a karma, és rájuk miért nem vonatkozik semmilyen szabály? Aztán megkérdeztem magamtól, hogy vajon szeretetteljes cselekedet-e önmagammal szemben, ha ilyeneken gondolkodom. Nyilván, hogy nem...Nekem most a saját életemben van megoldanivalóm, a társadalmi problémákon hiába rágódom!
...De azért ott volt bennem, hogy vajon milyen kozmikus üzenet rejlik amögött, hogy még egy cigánykölök is köp rám :)

Azt hiszem dolgoznom kell az önértékelésemen... :))

Mindenesetre határozottan érzem, hogy beindultak az energiák, de ha lehet kedves Mindenség kicsit gyengédebb eszközökkel taníts :)

De a jó hír az, hogy régebben már ennyi kudarctól is nagyon megsértődtem volna és feladom az egészet! Hát, most nem teszem!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése