2012. november 16., péntek

13. nap: Lehetőségeső

Hirtelen nagyon sok lehetőség bukkant fel az életemben.
Ötletek, felvállalásra váró ügyek, üzleti ajánlatok...

Ma hirtelenjében azt sem tudtam mire is figyeljek. Persze képes vagyok azzal a bizonyossal több lovat is megülni, de nem szeretném, ha a mennyiség a minőség rovására menne.

Ráadásul ott van, hogy ezek mindegyike viszonylag hosszú távú projekt, amivel alapvetően nincs bajom, hiszen két és fél év Gyes van még előttem, úgyhogy ráérek később érő gyümölcsökkel is foglalkozni.

Az elkövetkezendő időszakban eldöntöm, hogy mi az, amivel hosszú távon megéri foglalkozni.

Mindenesetre az nagyon jó, hogy a szeretet -és hála gyakorlatok ilyen történés-hullámokat idéznek elő.

És bizony nem csak lehetőségeket, hanem barátokat is hoz!! Már kb 2 hete, tehát az egész szeretet-kihívás elkezdésekor elindult! Tudvalevő ugyebár, hogy a szülés utáni első hónapok nem éppen a barátokról, barátnőkről szólnak. Hát ez nálam sem volt másképp. Bár az internetnek köszönhetően az ember talán kevésbé érzi magát bezárva. Ettől függetlenül eléggé kiszakadtam az életből. És mostanában a barátaim egyre-másra bukkannak fel!! Szinte nincs nap, hogy ne hallanék egy régi hangot amikor megcsörren a telefon. Jönnek látogatóba. Beszélgetésre vágynak. Hiányzom nekik!! Olyanoknak is, akikről nem is gondoltam volna! Ez olyan jó!! Tényleg áramlik a szeretete!!!!!!!

És így a hála is sokkal de sokkal könnyebben jön!!
Ma kineveztem egy szép rózsaszín rózsakvarcot hálakőnek. Aki látta a Titok c. filmet, az tudja, hogy hálakő bármilyen kő lehet. A lényege, hogy amikor megfogjuk mindig találjunk valamit, amiért hálásak lehetünk! Minél többet vagyok hálás, annál gazdagabbnak érzem magam!!

Hamarosan megjelenik az életünkbe az otthonunk is, és onnantól egy nagyon izgalmas, új fejezet kezdődik :))

Már alig várom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése