2012. november 7., szerda

3.nap: Paktumok a Mindenséggel

Azt hiszem tegnap megértettem, miért kaptam álomban azt a feladatot, hogy a fogyásommal éppúgy foglalkozzam, mint a otthon-vonzó projektel.

A lakás manifesztálása nehéz dolog. Na nem a Mindenségnek nehéz, hanem nekem. Megteszem amit hitem szerint kell: vizualizálom, hogy már az új otthonunkban élünk, minden szép tiszta, elképzelem a festék szagot stb. Képzeletben bútorokat válogatok, csomagolok, költözködök. Megerősítéseket mondogatok: Megérdemeljük az új otthont, megengedem magamnak stb. A fizikai világban annyit tudok tenni, hogy ingatlanos és lakberendezési oldalakat böngészek és tervezgetek, válogatok. Viszont NINCS VISSZAJELZÉS!! Egy lakást nem tudsz lépésről-lépésre megteremteni - az egyszer csak ott lesz és kész!! Nagyon fent kell tartani a hitet, hogy ne bizonytalanodjon el az ember: vajon jól csinálom? 

Ezért fontos számomra most a fogyás is: azt legalább tudom kontrollálni, és folyamatos a visszajelzés. Ha fogyok: jól megy! Ha nem fogyok: valamin változtatnom kell! Ez így megkönnyíti a dolgokat.

Ezen morfondíroztam tegnap. Olvasgattam Az Erő című könyvét a Titkos csajnak. Úgy vagyok a könyveivel, ahogy a Titokkal is voltam annak idején: egyes részei nagyon tetszenek, de a vannak részei, amik hihetetlen bárgyúk és gyermetegek!! Ellenben jó kis gyakorlatokat találtam! Az egyik az volt, hogy legyenek titkos jeleink a mindenséggel. Neki pl, ha megcsillan a fény valamin az azt jelenti, hogy a szeretetben van...Ez jó!! Elhatároztam, hogy átveszem. Persze gondolkodtam, hogy esetleg kitalálok valami más szimbólumot, de ez a fénycsillanós nagyon tetszik!!

Eszembe jutott, hogy a lakásra is kérhetnék ilyet! Ha jól megy a teremtés, és a saját otthon közeledik afelé, hogy fizikailag is megjelenjen a valóságomban, akkor szivárványt vagy pillangókat kérek jelnek! Azért ezeket, mert vizualizációban ezeket festettem a kislányom szobájának falára! Így legalább lesz valamiféle visszajelzésem!!

Hurrá!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése